miercuri, 28 octombrie 2009

Non facelift sau Facelift

Salut, nu am mai postat de ceva vreme, si am zis ca astazi sa vorbim despre un lucru destul de important legat de Seria 3. Dupa 4 ani de succes, in 2002, BMW a decis ca este timpul pentru o schimbare, asa ca au luat prezenta caroserie de E46, si au redesenat-o. In 2002 acestia au lansat pe piata un facelift veritabil, pentru acest autoturism. In ce va urma scris mai jos, eu am sa va arat diferentele atat vizibile cat si ascuse, dintre facelift si non facelift.

E46 Sedan/Touring - Non Facelift


In pozele din stanga puteti observa un Sedan si un Touring, in varianta non facelit. Acestea ambele au semnalele din fata rotunjite in jos, capota are o forma mai dreapta, iar grilele sunt mici, si cuminiti. Lucas-urile laterale, sunt pozitionate jos, si au o forma dreptunghiulara. Ca motorizari, E46le non facelift, a primit motorizarile standar, atat pe benzina cat si pe diessel. Iar ca dotari interioare asta vom discuta intr-un alt post. Atat bara fata cat si bara spate aveau o forma conventionala, proiectoarele din bara fata fiind dreptunghiulare. La spate stopurile au forma conventionala... iar cand pozitile sunt aprinse doar extremitatile stopurilor se aprind... avand bec cu dublu filament. Veti vedea ca la face lift aceste lucruri sunt total diferite



 E46 Sedan/Touring - Facelift


 In pozele de langa puteti vedea un E46 sedan si un touring, ambele in varianta facelift. Din start putem observa faptul ca masina a fost redesenata mai curbata. Farurile ies primele in evidenta, fiind mai turtite, dar mai rotunde si mai curbate. Semnalele laterale de asemenea au o cubura in sus, (fata de non face lift in jos). Capota este mult mai curbata, iar narile sunt mult mai mari, si au alte forme, pastrand totusi traditia BMW. Barile sunt si ele rotunjite, atat fata cat si spatele. Proiectoarele din bara sunt rotuinde si au aspectul unor lupe. Maine voi arata diferentele dintre coupe-uri.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu