luni, 7 decembrie 2009

E46 OBC.


Salut dinou, in acest post vom discuta despre cateva secrete care se ascund in OBC (On Board Computer) al masinii dvs E46. Am descoperit pe internet, cateva din aceste secrete pe diferite site-uri de impatimiti. Eu nu am sa le scriu aici pentru ca nu este munca mea... ci am sa pun link-uri catre aceste site-uri. Din pacate unele dintre ele sunt in limba engleza. In principiu, pentru a ajunge in acest menu secret, trebuie doar sa apasati pe butonu de resetarea odometrului, (tinand apasat pe el) intoarceti cheia de contact in pozitia 1. si veti fi indrumati catre acest menu.

Primul site cu secrete:

Un alt site cu secrete E46 in general.

Sper ca acest lucru va fi de folos. In urmatorul post va voi arata cum se reseteaza Oil Service Inspection, fara sa trebuiasca sa mergeti la o diagnoza pentru acest lucru.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu